FAQ - czyli często zadawane pytania:


Co zrobić, aby wygrać talon?

Musisz po prostu zdobyć 250 punktów. Punkty zdobywasz umieszczając swoje zdjęcia. Za każdą część ubioru widoczną na zdjęciu moderator przyznaje 1 punkt (pod warunkiem, że wcześniej nie dodałaś już tej części ubioru).

Co to jest ocena artystyczna?

Każde zdjęcie wrzucone przez Ciebie jest oceniane przez moderatora, a liczba punktów przyznana za części ubioru jest mnożona przez jeden ze współczynników: 300%, 100%, 50%, 10%, 0%.

Nie ma przepisu jak zrobić ładne zdjęcia. Spróbuj jednak przeczytać nasz poradnik - jak robić dobre zdjęcia.

Zmieniła się ocena artystyczna zdjęcia, które było już zaakceptowane.

Jest kilku moderatorów. Niestety - nie zawsze zgadzają się ze sobą jeśli chodzi o ocenę zdjęcia. Jak same wiecie - jest to bardzo subiektywne. W ciągu 2-3 dni od pierwszej oceny zdjęcia, jego wartość artystyczna może zostać zmieniona. Później - już nie.

Co się stanie, gdy zdobędę 250 punktów?

Wtedy poinformujemy Cię o wygraniu talonu.

W jakich sklepach mogę wykorzystać talon?

Wybór należy do Ciebie. Ale musisz wiedzieć, że każda sieć sklepów ma swoje talony. Po zdobyciu wymaganej liczby punktów, w zakładce przyznane talony, pojawią się informacje o przyznanym talonie, twoim zadaniem jest wybranie z listy sklepów tego, w którym chcesz zrealizować talon.

Które sieciówki są do wyboru?

Obecnie masz możliwość wyboru spośród:

  • Reserved
  • H&M
  • New Yorker
  • Cropp

W jaki sposób otrzymam talon?

Wyślemy Ci go pocztą.

Znacie mój adres?

Aby otrzymać talon musisz wypełnić formularz w zakładce "dane adresowe" w swoim profilu.

Jeżeli tego nie zrobiłaś, otrzymasz od nas informację z prośbą o jego wypełnienie.

Czy po otrzymaniu talonu punkty się kasują?

Nie, punkty zbierasz przez cały czas, nie kasujemy ich. Następny talon otrzymasz, gdy zdobędziesz kolejne 250 punktów, czyli w sumie 500. Kolejny po przekroczeniu progu 750 punktów, itd.

Dlaczego nie dostałam punktów za opisane ubrania?

  • Niewidoczne na zdjęciu – postarajcie się, aby każda opisywana część garderoby była dobrze widoczna i żeby zdjęcie było odpowiedniej jakości. Starajcie się unikać sytuacji, gdy widać tylko kawałek jakiegoś ubrania (np. top założony pod bluzę)
  • Dodane już wcześniej – za każdy ciuch z waszej szafy lub przymierzalni otrzymacie punkt. Jeśli był on dodany już wcześniej nie dostaniecie punktu. Oczywiście, możecie zamieszczać wiele razy jedno ubranie, żeby pokazać różne kompozycje z danym ubraniem.
  • Podwójne – opisując część ubioru staraj się ją jak najdokładniej opisać, jeśli są to buty to lepiej wybrać dokładniejszą kategorię, np. trampki. Dodawanie jednocześnie butów i trampek spowoduje, że nie otrzymasz punktów za buty, a jedynie za trampki
  • Brak podstawowych informacji – dodając ubranie musisz opisać z jakiego sklepu pochodzi. Jeśli sklepu nie ma w bazie postaraj się jak najdokładniej opisać sklep (dokładna nazwa, adres), a wtedy go dodamy do bazy. Jeśli nie podasz wystarczającej liczby informacji, abyśmy mogli opisać sklep wtedy nie dostaniesz punktów.
  • Zdjęcie nieoryginalne – na zdjęciach musisz być Ty, nie może to być zdjęcie ściągnięte z internetu.
  • Niewidoczna twarz – Na zdjęciach musi być widoczna Twoja twarz, nie akceptujemy zdjęć z zamazaną twarzą w programie graficznym, wykadrowanych na wysokości szyi lub zdjęć ubrań wiszących na wieszakach lub leżących na podłodze.
  • Błędna data zakupu – Opisując dane ubranie podajcie prawdziwą datę, kiedy zakupiłyście ubranie. Jeśli nie pamiętacie dokładnie postarajcie się przynajmniej podać właściwy miesiąc. W przypadku wątpliwości zawsze lepiej podać jest datę nieco starszą.

Co zrobić aby moje zdjęcie zostało wyróżnione?

Nie ma na to prostego przepisu. Przede wszystkim postaw na pomysł – ciekawą scenerię, a także na warsztat – dobrze dobrane kolory, kontrast, ostrość zdjęcia. Przykłady możesz znaleźć w wyróżnionych zdjęciach, lecz nie próbuj ich na siłę kopiować, wymyśl coś swojego.

W jaki sposób zaprosić znajome do Modnetu?

Wystarczy, że wyślesz im linka, który znajdziesz w zakładce „Zaproś”. Możesz wysyłać ten link mailem, umieścić na forum lub podzielić się nim na Facebooku.